Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Erika Jeppsson - 1 augusti 2015 17:14

Bara en liten bit från Harön har vi Ronneby. Där ska vi sammanstråla med mina föräldrar som har Engla och Hanelle med sig. Äntligen! Ska bli skönt att få träffa dem. =)
Mina föräldrar kommer med sin husvagn och ska också bo på Dragsö.

Jag och Mats passade på att äta räksmörgåsar på caféet innan de kom. Super gott!!
Sen när de dök upp stack jag och pappa in till Ica Maxi i Ronneby och handlade ingredienser till tacos.
Vi satt i båten och åt och drack gott allihopa.
Imorgon bär det av till Karlskrona.
Skepp ohoj!

Av Erika Jeppsson - 1 augusti 2015 07:03

Denna dagen har vi hunnit med mycket. Men det är tätt mellan öarna så man hinner stanna till och titta sig omkring. Solen tittar fram med jämna mellanrum. Men det är ingen värme.

Stora Ekön och Harön var vi på i våras när vi var i stugan på Danaholmen. Idag var vi inne om för att hälsa på Johan, Mats son som var där med sitt kompisgäng.
Men denna natten övernattade vi på Harön.
Men vilken kväll. Vi älskar att promenera på öarna och upptäcka små mysiga platser.
Vi satte oss på bryggan på kvällen och åt ost o kex och drack rosévin. Tittade på solnedgången.
LIVSNJUTARE!! =)

Tack älskling för att du tar med mig till dessa underbara platser.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards